2016. december 24., szombat

Örvendj világ! Karácsony 2016


,,Bevallom nagyon őszintén, hogy nem csillog-villog a ház, nem készítettem csak kétféle süteményt, kétféle húst, DE ez a karácsony teljesen betöltött, feltöltött. Legszebb ünnep, hatalmas ajándék a kegyelem! Boldog vagyok, mert a legnagyobb ajándékot én is elfogadtam, Boldog vagyok mert férjem van, mert gyermekünk van aki betölti a házat vidámsággal, Boldog vagyok hogy családban ünnepelhettünk, Boldog vagyok, hogy nem vagyok kimerülve - lemerülve az ünnepre, Boldog vagyok mert találtam a szekrénybe egy ruhát ami még jó rám, Boldog vagyok, hogy mindig jut a mindennapi kenyér mellé még nagyon sok minden!
És legfőképp azért vagyok boldog, mert őszintén megértettem azt, hogy ennek az ünnepnek a lényege nem az ajándékok és a finom falatok!
Boldog Születésnapot Úr Jézus!"

(-Demjén Renáta-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése